+385 51 333 040
Mediteran Adria d.o.o. - Putnička agencija, Janka Polić Kamova 83, 51000 Rijeka, Hrvatska
Pon - Pet 08:00 - 16:00
  • 1 Izaberite Hotel
  • 2 Izaberite smještaj
  • 3 Potvrda rezervacije i osobni podaci
Depandance Primorka i Marina, Otok Krk Please enter your check in and out dates >>

Depandance Primorka i Marina, Otok Krk

1 2

Hotelski se kompleks nalazi u pitoresknom gradicu na sjeverozapadnoj obali otoka Krka. Hotele Omisalj cine tri obliznja objekta, samo 2 min udaljenim od setalista uz obalu: glavna zgrada hotela ADRIATIC** s depadansama MARINA** i PRIMORKA**.

Hotel

Smještajne jedinice sadrže

• kupaonicu
Irena, Croatia 1 2 3 4 5 odlično

Obzirom na kategoriju objekta (depadanse Marina/Primorka) u koji sam odlazila moja očekivanja nisu bila velika, pa sam tim više izuzetno iznenađena. U hotelu su svježe obojani zidovi u sobama, kupaonice jesu stare, ali su čiste što mi je bilo važno. S Vama nisam razgovarala o TV-u u sobi, a obzirom da sam vidjela da u hotelu ima, mislila sam da ima i u depadansama. Kada sam ustanovila da nema TV-a , da sam sama i da mi navečer nebi bilo ugodno zamolila sam šefa recepcije da mi sutradan ako ima mjesta u hotelu omogući da se premjestim. Bili su izuzetno susretljivi i slijedeći me dan prebacili u hotel. Hrana je jednako tako sasvim OK i raznovrsna i ima je u neograničenim količinama. Blizina plaže je isto veliki plus. Sve u svemu doista za taj novac dobila sam više nego sam očekivala. Vaša ljubaznost, otvorenost, profesionalnost i brzina su neupitni i stvarno mi je bilo izuzetno zadovoljstvo s Vama surađivati.

Kennedy, Italy 1 2 3 4 5 vrlo dobro

Volevo ringraziare per la coretezza e la professionalita che avete usato per le pratiche. L'hotel (depadance Marina/Primorka) a un giusto rapporto qualita prezzo.

Ismet, Bosnia and Herzegowina 1 2 3 4 5 odlično

Prije svega želim naglasiti da i nema baš neke velike razlike između smještaja u hotelskoj sobi od one u Depadansi Primorka u kojoj smo mi boravili. Što se tiče kvaliteta pružene usluge ja mogu iznijeti samo pozitivna zapažanja, od uposlenica na održavanju, recepcionerki pa sve do djelatnika u restoranu koji su me uistinu impresionirali koordiniranošću i brzinom. Sve u svemu imam samo pozitivno mišljenje. Jedino što bi se moglo popraviti (a što nije niti u jednom trenutku meni predstavljalo problem, niti je u Vašoj ingerenciji) je štih i uređenje smještaja iz prošlog sistema, ali se nadam da će i ta sitnica (koja opet napominjem ne utječe na kvalitet pružene usluge) biti riješena u narednim godinama, jer sudeći po popunjenosti, koja je po mojoj procjeni 100 %, za to neće trebati mnogo vremena. Kad se na kraju sve sabere i oduzme mi smo se proveli veoma dobro i na tome Vam se zahvaljujem.

Fabio, Italy 1 2 3 4 5 vrlo dobro

Ottimo rapporto, qualita/prezzo, camere con tutto l' essenziale e ristorante con non molti tipi di pietanze ma con quantita a volonta (depadance Primorka, Omisalj). Lo consiglio a chi usa la struttura come base per poi visitare l'isola. Consigliato x chi non ha grosse esigenze (x un 2 stelle va piu che bene). Grazie x il vostro servizio se avro bisogno faro sicuramente ancora uso dei vostri servizi.